Monday, December 6, 2010

berhujung minggu

Sudah lama x p umah jana ney….perjlanan dimulakan dengan menumpang dik tin ker ktm nilai bersama hazwanie razin. Dengan membawa beg sekolah yg teramatlah berat…yer mmg banyak penumpang2 ktm ney….dan saya berhimpit bersama wanie….dengan penumpang yang ramai + bau yang sangat wangis…kami berdua tidak mempedulikan keadaan sekeliling.(siyes nak pingsan) perhatian kepada semua penumpang-penumpang ktm,tolong la.sebelum nek train 2 mandi la dulu,pakai la pape yg patut,yag bau cam tenuk 2 xyah la nak agkat2 tangan  
Sampai di kl sentral,menanti jana dengan penuh kesabaran,seperti biasa la Kl lau x jammed 2 mmg x kan la kn.pas 2 perjalanan diteruskan untuk memenuhi peot.kami ke red chair..hahah mok cik bakso 1..selepas makan perjalanan diteruskan lagi ke uia Gombak…yes…walaoooooooooo sangat library tutup..saya memang suka dan tersangat suka…duduk la merempat ngan wanie kt bawah pokok sambil berkongsi rasa suka dan duka sementara mananti ketibaan kamil. Dan selepas itu perjalana diteruskan ke wangsa walk…hahah…mencari baju untuk keesokan harinye…dan saya pn dihantar ke 128 bertemu jana tersayang yang yg berdating berama abg J tersayang..(wanie bersama abg k la kn).jana menghantarku ke umahnye sebab die nak dating ngan abg J die la….sampai umah on9 then guling2 n tido
........end of day 1
Yer saya bangun tdo trus on9(mama jangan la amik bb angah k) mandi n menanti jana untuk bangun…then kol 12 perjalanan dimulakan ke MID.OYEHHHHH saya berjumpa ifwan disana..sangat seronok.first seperti biasa beratur panjang beli tiket wayang….then sebab peot masing-masing lapo makan sebentar di MCD( ifwan makan aku melantak) then kami p jalan2 n jalan2 ag n jalan jalan jalan n terus berjalan…nek penat kaki den……sampai l dekat kol 7hahha….nak mask wayang….jeng3…

the chronicles of narnia:the voyage of the dawn treader


Haha…azie menjadi kanak-kanak
Hmm..masuk jer wayang..memang mengundang aku tido la…kaki pn da sakit berjalan je kerjenye..dan memang terbek iklan berlambak dekat setegah jam kot..dan saya tertido…ngok ngek punye ifwn die x kejutkan pn..selamat cte 2 baru nak mule..lau x mmg ko ganti balek la duet aku…buleh tahan la cte die..hmmm pehal time saya tgk wayang mmg ramai yang nak call,mesej….perhatian kepada semua penduduk bumi..dilarang mengganggu nor nazila huda ketika die menonton wayang..
Pas tgk wayang terus blik la kan,nek ktm ke kl sntral (habis mase 2gu train je la) then ek lrt ke wangsa maju.ifwan ke Gombak..sampai wangsa maju 2gu jana the sampai 128 jumpa ajim,ema n wanie.lepak sebentar.then balik umah..owhhh perjalanan msih belum tamat,yes rvin call die baru sampai 128 then jana n azie p balik 128(tebal da muka saya ney) jumpa Arvin,sammy,sepupu sepapat Arvin n kawan Sammy…then azie n jana da x thn kami pn pulang ke umah..sampai di umah jana trus cri katil n me…hmmmm cannot sleep,on9 jap.jumpa kekanda tersayang…pas 2 tertido
end of day 2
Tung,tang,tung,tang( amik bantak top tinge) sambung tdo ag…kol 12 terjg sebab wanie n jana dah membebel…yes mmg terbaik jiran jana uat kenduri kawen kot agaknye la kan sume datang pakai baju kurung…haha…dan kami terkurung dalam umah kete x leh kua…hmmm….peot saya sudah lapo…dan akhirnya kami mengambil keputusan delivery .Pizza is coming…banyk gle order 1 large pizza,3 mushrooms soup n 2 spaghetti meatball..haha .dan selepas setengah jam pizza pn sampai..melantaklah kami semua….n yag x senonohnye makanan memang x habis la kan…
Then kamil dah sampai azie n wanie cepat2 kems barang nak balik nilai yang sungguh bernilai…haha.
Kami x balik ag,lepak ja sebab kamil nak makan n dalam kol 6 baru balik, sebab jana nak p teman abg J men bola…yer dalam kte seperti biasa nazila huda akan tetido…sedar2 jer da sampai tol nilai..haha saya suka menjadi penumpang .
Sampai nilai p giant jap nak beli tudung…then balik dorm…terus beron9,mandi n mendobi n tido

A best weekend with the girl,but hmmmm,hati ku tidak seronok sebab kanda ku majuk….

No comments:

Post a Comment