Sunday, February 20, 2011

E.X.A.M~D.A.Y.3.

hari ke 3 exam....


dan sangat penat kerana seharian berstudy..(balasan study disaat akhir)x masuk pun sume yang dibaca...heeh saja nak bagi cukup syarat saya dah study (heeh)..pagi itu saya bangun awal..menyelesaikan semua tuntutannya..saya menyambung pembacaan..dan pada pukul 8.45 pagi saya bersiap untuk menghadapi peperiksaan..heeh


dan saolanya sangatlah terbaik dan otak saya sangat bercritical thnking...pandang kiri pandang kanan mencari idea...dan tepat pukul 11 exam ditamatkan.saya menjawab sebaik mungikin..


dan kini tiba waktu untuk exam ke dua pada hari ini..computer yang sangat digemari oleh nazila...dan saya terlalupenat untuk menanti waktu exam..saya pn zZzZzZ..exam dimulakan pada pukul 3sepatutnya berakhir pada pukul 5..disebabkan otak saya dah tepu...tepu(sory la sayang i pinjam perkataan kesayangan u :))saya pun dengan bangganya keluar pada pukul 4.30..nak dijadikan cerita.saya tertinggal pencil case...mulalah memang la gelabah tahap tenok...uwaaaaa...terima kasih kepada nana yang bek hati dan comel kerana meminjamkan saya pensil,pen dan pemadam..


bila exam habis hujan pun turun dengan lebatnya...dan hati ku lega sebentar setelah bermain hujan...


19.15 20/02/2011

No comments:

Post a Comment