Tuesday, February 15, 2011

first day of exam

today is my first day of final...dan paper Arabic membuka tirai exam pada jap 9 pagi dan berakhir 2 jam selepasnya...dan semuanya sangat susah...dan memang x boleh disangkal lagi saya yang bersalah,xcukup study agaknya.study men-men...dan yang paling terbaik dari ladang time 2 la kepala ney nak pening....habis sush nak fikir da la memang x leh nak berfikir...ooo idea nak hentam pn xde....dan pembacaan sangat terjejas akibt pening yang teramat sangat...dan yang pasti tulisan amat sangat cantik...dan saya sangat berdoa agar saya lulus....dan saya memang perlu lulus...xyh a pn xper..owhhh semoga yang menanda kertas ku mempunyai hati yang bek dan bagi la markah lebih2 ok....(semoga saya lulus dengan cemerlangnya)
dan bila keluar dewan....hati sangat tidak tenteram...jiwa sangat terseksa...mati la aku lau gagal...habis mak aku uat gulai....melepas 3.5 aku...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....dan mengambil fon untuk meluahkan isi hati....damm asal sume x angkat fon ney..bengang tahap tenok...dan akhirnya en ehem-ehem berjaya dihubungi....baru start nak mengadu die ade kelas daaaa..yela-yela...saya memahami orangnye..lalalalalala:( :( :(

tibe-tibe call mama tanye ...mama orang pantang bleh makan ayam x( ini sangat jelas menunjukkan nor nazila huda sedang gila) mama sangat pelik...tapi die gth jer ini dan itu yang boleh dan tdak boleh dimakan..heeh...sayang mama...

dan sebagai pegajarannya....itulah mama nak antr masuk kelas bahasa arab mase kecik x nak...dan inilah padahnya...uwaaaaaaaa...dan sila pergi ke klinik kerana anda selalu pening kepala

No comments:

Post a Comment