Thursday, October 7, 2010

ape la nasib

masa zaman tok kaduk dulu,de la ske sorang mamat ney name die *f***. bek gle kawan ngan dia.sampai form 3 kot kawan bek ngan die.tup2 time form 3 kawan gthu die da couple ngan teman bek ku....owh tidakkkk. nak uat cam ne saya redha...huhu hati sedey kot p uat x thu je la kawan je ngan die p perlahan2 jauhkan diri dari mamat 2.bukan x hepy die couple ngan kwn p sbb kawan 2 ramai sgt kawan lelaki...pas pmr trus dok umah nenek konon2 nak tenangkan diri la..huhu padahal x nak p kolah g pn mmg x nak tgk muke die owg 2.nak jadikan cte kt umah nenek de la kawan ney cll gt5hu mamat 2 da nak pindah..alamak sedey la pulak p yang paling sedey n yg uat ku bengang pe hal la mulut kawan ku sorang ney buleh die gthu kt mamat 2 aku ske kt die...uat malu aku jer
nak call,xnak cll...2 la yang tengah berperang kt dalam otak time 2,last2 call gak dup dap dup dap...pehh nak tercabok jantung den...
i:dengar ko da nak pindah
u:hm..pindah kl
i:ok la..stdy lok2 kat sana,bye
u:2gu....knpe x cakap kt aku yg ko ske kt aku....kalau ko cakap xde la cam nie
i:xper2 sume da belalu
cam 2 la skit perbualan 2
samapi sekarang ske ag kt mamat 2..dan sekarang..pada ketika ini detik ini....dia telah mencintai gadis len..walau ati ku sedikit sedey p tetap gembira.yeyyyyyyyyyyyyyyyyyy kawan ku da couple
semoga si dia gembira n kelas bersama dengan pilihannya

1 comment:

  1. huhuhuhuhu
    sdeynyee
    xpe2
    u will get
    ur true mr right one day hehe
    xkre r sape pn haha

    ReplyDelete