Thursday, October 7, 2010

mesin basuh ku

owh tidak...
angah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ape ko da uat ngan mesin basuh ma ney
rosak.
ades mati la aku.mane la aku thu tbe2 jer mesin 2 nak rusak bukan salah aku..tah2 memang mesin 2 nak rusah.dah 2 ari baju x berbasuh.bergunung2 da jadinye.boleh x korang kt umah ney hatkan penggunaan baju tiap hari pnt la angah nak basuh t...
yer untuk menunjukkan angah anak ma n babah yang bek
baik lah pagi yg hening aku bangun mengambil berus n sabun..membuka radio sekuat yang mampu,hahha kasi gegar itu rumah..n memakai suar pendek berjalan dan meniruni tangga dengan penuh bergaya dan akhirnya memberus segala baju yang ade...
hulamak patah tulang2 den.banyaknye baju dan siap dbilas dan baru saje siap djemur
semoga hari ini akan terus cerah..kalau ujan lantak la ko ken aku malas nak angkat ko aku da penat

1 comment:

  1. hahhahahhhahhaha
    pe r ko ni nazilaaa
    alaaa kamu kn emanggg bibik
    jadi kamu harusss deh ngerjaaingg semua itu hahhaha
    jadi kamu udah dehh usahh bykk ngomongg kerjaa ajaaa hahahhahaha

    ReplyDelete