Sunday, October 10, 2010

im angry

huhu..hari ku bermula tepat jam 9.30 pagi.huhu ye la anak dara yang sopan mmg bangun awal cam ney.ko ade..huahuahua.2 pun bangun sebab angah!!!!!!!!!!! bangun.gempa bebe rumah babah ku menjerit. dengan xberape sedar aku pelok bantal sambil dok.berfirik sejenak nak bangun ke nak sambung tdo lagi..babah memberikan gelingan mengode gitu.owh takot2..
yela2 angah bangun..berjalan perlahan2 lebih lambat dari kure2 gtu.cuci mke dan hm ape lagi mencuci baju..mari la kta memberus baju..lalalalalal.pas 2 tgk ade lak kasut adk ku arif yang belum basuh...dsebabkan saya adalah kaka yg perihatin xper la berus je la skli.dan mandi pas 2 jmr ken..
pas 2guling2 kt ma yang tengah bace paper..
cam ne la x gemok kjenye guling je..
aku nak uat per g mmg 2 je la kje kt umah ney..huahuaua..lapo la plak meh mknjemput ye sume.
nak dipendekkan cite kol 2 tgk nona..alamak prog khas nona la kawen syeh muzafar..busan2 tgk je la buleh la uat conth tok majls kawan nanti..huhu
pas 2 xde cte da..tgk la cte hindu...peh sumpah aku xske..p x per la tgk je la..cte die sal ayah yg memaksa anak die kawen tapi anak die lari p lndn tinggalkan istri 6thn..peh sumpah kalau aku kwn len la jwpnye..last2 p lndn suami die da kawen len..
5 mnt terakhr..telefon,telefon berbunyi...ini serious mesti bantu mereka..huhu
along call,da la x bagi salam.amik along sekarang
jap,5 mnt g cte ney nak habis
amik je la along 2...(babah)
dengan keadaan yang x hepy...sangat marah ney..pakai tudung tah warne per kalau mak mertua tgk sah2 pengsan.merempet sebentar
tup tup balek cte da habis
ney yang uat saye marah ney
dengan itu distharkan perang ke atas babah n along
start la aku membebel
ma yg ngah men game awal2 g cakap x nak campur..
hahahhaahah
akhirnya aku menang along dantar balik oleh ma.
yang palig aku x thn sekarang ney,pe hal la ngan jiran sebelah aku ney,memekak jer.aku pn de gak moto kt umah sorang satu g yang die nak bising2 memekak 2 pe hal....petang2 jer memekak xde perasaan langsung.tgk la malam nanti aku buang ezos mto ko
hahhaha..
semoga malam ney rancangan ku berhasil,doakan saye yer

No comments:

Post a Comment